SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 13.11.2019, klo 17.30
Päättyy: 13.11.2019, klo 19.30
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskus

1.kierros klo 17.30 n.5-6km 2.kierros klo 18.30 n.5-6km. Lähdöt ajallaan. Tule ajoissa! Mahdollisuus talviuintiin ja saunaan lenkin jälkeen (8€ jäsen/10€ ei jäsen). Jalassa pitää olla polkujuoksuun ja vuodenaikaan sopivat kengät. Vaikka lunta ei ole, ovat juuret ja maasto pakkasella paikoitellen liukkaita. Turvallisuussuunnitelmamme mukaisesti käytämme sään vaatiessa nastakenkiä. Lisäksi taskuun/juomareppuun on hyvä sujauttaa n.3€ maksava avaruuspeite. Mahdollisen onnettomuuden sattuessa pidät sillä itsesi lämpöisenä. https://www.clasohlson.com/fi/Lämpöpeitto-Asaklitt/p/34-9274?gclid=Cj0KCQiAno_uBRC1ARIsAB496IUUbZamYuYT-wx1JujQxRrC6uaAais1BUyRxLbHCesr1rHgBJy4Lh8aAguLEALw_wcB

Tapahtuman nimiRauhallinen saunalenkki x2
Tapahtuman lajiPolkujuoksu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1270 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.