SijaintiNaantali

AjankohtaAlkaa: 02.07.2019, klo 07.45
Päättyy: 04.07.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaKuparivuorenmäen P-paikka

Tulevan kesän pyöräretki suuntautuu Pienelle Rengastielle. Matkalle lähdemme tiistaina 2.7. Naantalista Kuparivuorenmäen parkkipaikalta ja palaamme 4.7. torstaina. Pyöräilemme Merimaskun ja Velkuan kautta Teersalon lauttarantaan, josta yhteysaluksella jatkamme Taivassalon Hakkeenpäähän. Matkamme jatkuu edelleen Kustavin Heponiemen lauttarantaan ja yhteysaluksella Jumon saarelle. Pienen pyörä- ja lossimatkan jälkeen jäämme yöksi Iniön saarelle ja majoitumme Bodgårdin aittamajoituksessa. Lähistöllä kulkee luontopolku, joka on innokkaille mahdollista kiertää vielä päivän päätteeksi. Keskiviikkona pyöräilemme Houtskarin ja Korppoon kautta Nauvoon välillä käyttäen lossia ja yhteysaluksia merimatkojen ylityksiin. Nauvossa yövymme Hotelli & Cafe Lanternassa aivan lähellä lauttarantaa, josta torstaiaamuna lähdemme yhteysaluksella kohti Hankaa. Jos yhteydet sopivat, voimme käväistä Seilin saarella ja jatkaa aluksen seuraavalla vuorolla Hankaan saakka. Pyöräretkemme jatkuu Hankasta vielä yhdellä lossilla ja lopputaival menee polkien. Päivämatkaksi kertyy n. 50-55 km ja kolmantena päivänä n.35 km. Mukaan kannattaa ottaa pyörän varasisärengas, jos sattuu rengasrikko, juotavaa ja pientä purtavaa myös välipalaksi. Ruokailemme aina päivän pyöräilyn päätteeksi. Majapaikoissa ei voi itse tehdä ruokaa, joten menemme valmiiseen pöytään.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Koska retkelle voidaan ottaa vain rajallinen määrä eli 14 henkilöä tälle retkelle, mukaan pääsee ilmoittautumisjärjestyksessä. Majoitus, johon kuuluu liinavaatteet ja aamupala tulee maksamaan n.100 euroa/henkilö riippuen kuitenkin henkilöiden määrästä. Lisäksi tulevat lauttamaksut ja muu ruokailu. Majoitus maksetaan vasta paikan päällä. Ilmoittautumiset 15.6. mennessä: armonlaaksonvaeltajat@gmail.com tai puh. 0407653252 Hannele.

Tapahtuman nimiPYÖRÄRETKI RENGASTIELLE
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Osallistujat14