SijaintiTampere

AjankohtaAlkaa: 07.07.2018, klo 09.00
Päättyy: 15.07.2018, klo 18.00
KokoontumispaikkaPrisma Koivistonkylä

Taivaltajien yhdeksän päivän pyöräretki alkaa Tampereelta Koivistonkylän Prisman edestä lauantaina 7.7. klo 9 ja päättyy Tampereelle sunnuntaina 15.7. illalla. Yövymme sisätiloissa ja joissakin majoituksissa tarvitaan omat liinavaatteet. Retkellä tarvittavat varusteet kuljetetaan pyöriin lastattuina. Reittikuvaus on alustava ja samoin matka noin 555 km. Mahdollisuus on myös valita lyhennetty retki, joka päättyy Hämeenlinnaan, josta voi matkustaa omatoimisesti lauantaina 14.7. paikallisjunalla Tampereelle. Retken alustava reittisuunnitelma: La 7.7. Tampere - Lempäälä - Viiala - Toijala - Urjala 72,4 km. Mahdollinen käynti Veturimuseossa Toijalassa. Majoitus 2 hh Motelli Pentinkulmassa, Turunväylä 52, 31760 Urjala. Su 8.7. Urjala - Tammela - Porras - Saaren kansanpuisto - Liesjärvi 66,2 km. Majoitus Eräkeskus Metsäkouluntie, Metsäkouluntie 60, 31350 Liesjärvi (Tammela). Ma 9.7. Liesjärvi - Liesjärven kansallispuisto - Kyynäränharju - Korteniemen perinnetila - Somerniemi - Hirsjärvi 36,0 km. Majoitus: Hovimäki Camping, Hovimäentie 28, 31460 Hirsjärvi (Somero). Ti 10.7. Hirsjärvi - Somero - Häntälän notkot - Salo - Vartsala - Kokkila - Angelniemen kirkko - Salon ja Sauvon rajalle 77,0 km. Majoitus on yhden taivaltajan luona Sannasintiellä. Sauna, uima-allas, Muutama mökki ja siskonpetejä. Ke 11.7. Sannasintie - Sauvo - Paimio - Tarvasjoki - Marttila 59,6 km. Majoitus Kylämäen Hevostila, Hallintie 31, 21490 Marttila. To 12.7. Marttila - Koski tl - Somero 43,9 km. Majoitus: Hotelli-Ravintola Rantatupa, Vanhatie 13, 31400 Somero. Pe 13.7. Somero - Letku - Porras - Nummenkylä - Renko 62,2 km. Majoitus: Härkätien Kynttilä, Hämeen Härkätie 1985, 14300 Renko. La 14.7. Renko - Hämeen linna - Parola - Iittala - Tyrisevä (Akaa) 68,2 km. Majoitus: Ellilän kievari, Tyriseväntie 20, 37800 Akaa. Su 15.7. Tyrisevä - Tarttila - Sääksmäki - Valkeakoski - Lempäälä - Tampere 69,6 km. Retken hinta on noin 300 €. Hintaan sisältyy sisämajoitusten lisäksi useimmissa majoituspaikoissa aamiaisen sekä päivällinen majoituspaikassa 9.7. Muuten ruokailut tapahtuvat omakustanteisesti reitin varrella olevissa ruokapaikoissa tai omin eväin. Sitova ilmoittautuminen 13.6.2018 mennessä taivaltajat.sporttisaitti.com -sivustolta (tarkista, että saat vahvistuksen sähköpostilla) ja maksamalla 15.6.2018 mennessä ennakkomaksun 100 € tilille FI64 4108 0010 3668 81. Ilmoittautuneille lähetetään retkestä tarkemmat ohjeet sähköpostilla. Loppumaksun maksaminen tapahtuu retken jälkeen ja sen suuruus riippuu osallistujamäärästä ja mahdollisesti ryhmäopastuksista ym yhteismaksuista.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen 20.05.2018 alkaen http://taivaltajat.sporttisaitti.com/jaostojen-toimintaa/pyorailyjaosto/pyoraretki-hameen-harkatielle-7-/

Tapahtuman nimiPyöräretki Härkätielle
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Osallistujat12
Ilmoittautuminen 13.06.2018 mennessä
Hinnoittelu300 € Taivaltajien jäsenille

YhteyshenkilöMatti Rahomäki
Sähköpostimattirahomaki@gmail.com
Puhelinnumero050 572 3531

TAMPEREEN TAIVALTAJAT RY

Tampereen Taivaltajat ry on vuonna 1958 perustettu kuntoliikunnan ja retkeilyn parissa toimiva Suomen Ladun jäsenyhdistys, jossa jäsenmäärä on yli 2500. Yhdistyksemme kuuluu Hämeen Latualueeseen.

Toiminta-ajatuksena on tehdä luonnossa tapahtuvasta liikunnasta kansalaistapa. Tätä toiminta-ajatusta yhdistyksessämme toteutetaan järjestämällä kuntoliikuntatilaisuuksia, retkiä ja vaelluksia sekä koulutusta.