SijaintiMaarianhamina-Marienhamn
Osoite47 Tosarbyvägen, 22520 Maarianhamina-Marienhamn

AjankohtaAlkaa: 09.07.2018, klo 09.00
Päättyy: 13.04.2018, klo 21.00

Siilin Latu järjestää latualueen pyöräretken Ahvenanmaalle. Majoitus Kastelholms Gästhem, hinta 275 €/hlö sisältää Turku-Ahvenanmaa-Turku -laivamatkat sekä ruokailun laivalla, majoituksen 3-4 hh ja aamiaiset. Ruokailut perillä ja matkat Turun satamaan eivät sisälly hintaan. Koko retken ajan sama majoituspaikka, josta voi tehdä päiväretkiä Ahvenanmaan saaristossa. Paikkoja retkelle on rajattu määrä. Joensuun Ladun ilmoittautumiset 1.4. - 31.5.: Merja Mustonen, merja.mustonen@joensuu.fi tai tekstarilla p. 050 3378460. Ilmoita myös, lähdetkö omalla pyörällä. Pyörän kuljetuksesta laivassa veloitetaan erikseen. Lisätiedot: Matti Silander / Siilin Latu, p. 044 2185280

Tapahtuman nimiPyöräretki Ahvenanmaalle
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMatti Silander
Puhelinnumero044 2185280

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.