SijaintiEspoo

Päättyy: 03.08.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaHelsinki-Vantaan lentokenttä

Ilmoittautumisen lisätietoja

https://varaamo.olympia.fi/intres/kaukoretket/i8/site/Search.aspx?system=4&sender=1&adult=2&destinationCode=OKRHLA9&Group=EL Ensi kesän pyöräilymatkamme suuntaa hienoon ja kauniiseen Pohjois-Hollantiin 27.7. - 3.8.2019. Oheisesta linkistä pääset tutustumaan matkaohjelmaan ja varaamaan matkan. Avaa linkki ja klikkaa sen jälkeen matkan otsikkoa, niin pääset lukemaan koko matkaohjelman. Mies- tai naispaikat varataan ottamalla yhteyttä Olympia Kaukomatkatoimistoon, yhden hengen hyttejä ei tälle matkalle ole tarjolla.

Tapahtuman nimiPyöräilyä ja risteily Pohjois-Hollannissa
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu
Hinnoittelu1690 € alakannen hytti

YhteyshenkilöAntero Kaleva
Sähköpostiantero.kaleva@gmail.com
Puhelinnumero050-3903160

ESPOON LATU RY

Espoon Latu ry on virkistysliikuntayhdistys, joka järjestää kaikille avoimia retkeilyyn ja liikuntaan liittyviä tapahtumia ja neuvontaa.