SijaintiParikkala

AjankohtaAlkaa: 03.06.2019, klo 14.00
Päättyy: 09.06.2019, klo 11.00
KokoontumispaikkaOronmyllyn loma- ja kurssikeskus

Vaellus aloitetaan Oronmyllyn loma- ja kurssikeskuksesta pienellä patikalla ja illanvietolla laavulla. Vaelluksen reitti kulkee Punkaharjun ja Kerimäen kautta Enonkoskelle, jossa vietetään 8.6. tutustuen paikkakuntaan, kirkkoveneellä soutaen ja Enonkosken luostariyhteisöön tutustuen. Sunnuntaina 9.6. on yhteinen päätösmessu toisen vaellusryhmän kanssa Enonkosken kirkossa. Hinta sisältää kaiken vaelluksen aikana tarvittavan: majoitukset, ateriat, eväät, matkatavaroiden kuljetuksen majoituspaikasta seuraavaan, , vierailut, opastukset, huoltoauton palvelut jne. Matkat kotoa Oronmyllylle ja Enoskoskelta kotiin ovat omakustanteiset. Vaellusoppaana on Pirkko Kaskinen ja vaelluspappina rovasti Veli-Matti Hynninen. Tarkemmat tiedot Pyhien Polkujen kotisivulta.

Tapahtuman nimiPyhien Polkujen Lupsakka Juhlavaellus
Tapahtuman lajiVaellus
HaastavuusKeskivaativa
Osallistujat18
Ilmoittautuminen 05.05.2019 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu555€/ Pyhien Polkujen jäsen
595€/ei Pyhien Polkujen jäsen

YhteyshenkilöPirkko Kaskinen
Sähköpostipirkko.kaskinen@gmail.com
Puhelinnumero0505225311

PYHÄT POLUT RY

Pyhät Polut ry:n toimintaidea on tukea ihmisten fyysistä ja henkistä hyvinvointia. Vaelluksiin liittyy vahvasti luontokokemus kauniissa luonnossa, lähikulttuuriin tutustumista erilaisissa paikallisissa kohteissa sekä hengellinen ulottuvuus hartauksien ja hiljentymisen kautta. Fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin lisäksi Pyhät Polut ry pyrkii toiminnallaan auttamaan uusien elinkeinomahdollisuuksien syntymistä maaseudulle.