SijaintiImatra

AjankohtaAlkaa: 02.06.2019, klo 10.00
Päättyy: 09.06.2019, klo 11.00
KokoontumispaikkaKolmen Ristin kirkko

Vaellus alkaa messulla  Kolmen Ristin kirkossa Imatralta ja kulkee Ruokolahden, Parikkalan, Punkaharjun ja Kerimäen kautta Enonkoskelle, jossa se päättyy messuun Enonkosken kirkossa. Vaelluksen aikana tutustutaan lähikulttuuriin paikallisissa kohteissa. Hinta sisältää kaiken matkan aikana tarvittavan: majoitukset, ateriat, eväät, matkatavaroiden kuljetukset majapaikasta seuraavaan, opastukset, huoltoauton palvelut, kirkkovenesoudun Punkaharjulta Kerimäelle jne. Matkat kotoa Imatralle ja Enonkoskelta kotiin ovat omakustanteisia. Päivämatkat vaihtelevat 15 km:stä 25 km:iin. Vaelluksen opastuksesta huolehtii vaellusopas ja hengellisenä oppaana toimii vaelluspappi. Tarkemmat tiedot vaelluksesta Pyhien Polkujen kotisivulta.

Tapahtuman nimiPyhien Polkujen juhlavaellus
Tapahtuman lajiVaellus
HaastavuusKeskivaativa
Osallistujat18
Ilmoittautuminen 05.05.2019 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu635€/ Pyhien Polkujen jäsenille
675€/ ei Pyhien Polkujen jäsenille

YhteyshenkilöAila Auvinen
Sähköpostiinfo@pyhatpolut.fi

PYHÄT POLUT RY

Pyhät Polut ry:n toimintaidea on tukea ihmisten fyysistä ja henkistä hyvinvointia. Vaelluksiin liittyy vahvasti luontokokemus kauniissa luonnossa, lähikulttuuriin tutustumista erilaisissa paikallisissa kohteissa sekä hengellinen ulottuvuus hartauksien ja hiljentymisen kautta. Fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin lisäksi Pyhät Polut ry pyrkii toiminnallaan auttamaan uusien elinkeinomahdollisuuksien syntymistä maaseudulle.