SijaintiSastamala

AjankohtaAlkaa: 02.09.2018, klo 09.00
Päättyy: 02.09.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaHornion ulkoilumaja "Horkka"

Perinteinen Akselin Vaellus tapahtuma järjestetään sunnuntaina 2.9.2018. Akselin Vaelluksen reitit kulkevat pääosin Ritajärven luonnonsuojelualueen retkeilyreittejä pitkin. Akselin Vaelluksen reittien väritys poikkeaa Ritajärven retkeilykartan väreistä, mutta reittejä on helppo seurata. AIKA: Su 2.9.2018 klo 9-16 Lähtöaika klo 9-11 Ohjatut vaellukset lähtevät klo 9, Polkujuoksu lähtee klo 9.30 LÄHTÖPAIKKA JA TAPAHTUMAKESKUS: Hornion ulkoilumaja "Horkka", Ritajärventie 49, 38100 Sastamala ILMOITTAUTUMINEN JA OSANOTTOMAKSU: Ei ennakkoilmoittautumista. Maksu paikan päällä käteisellä. Osallistumismaksu sisältää kunniakirjan, mehun ja hernekeiton. Osanottomaksun maksamalla osallistuu arvontaan. HUOLTOPISTE: Huoltopiste on Paavinhatun taukopaikalla, Valkeajärven rannalla. (Ei Pääjärven vaelluksella) PALVELUT: Tapahtumakeskus Horkka: - ilmoittautuminen ennen ja jälkeen vaelluksen - kaikille osallistujille tarjolla hernekeittoa, sisältyy osallistumismaksuun - myynnissä lättyjä, kahvia, pullaa - ilmainen ryhtitesti - Sastamalan Sydänyhdistys esittelee toimintaansa ja mittaa halukkaiden verenpaineen Paavinhatun taukopaikka: - mehu- ja vesipiste - myynnissä kahvia ja pullaa - myynnissä makkaroita, joita voi itse paistaa nuotiolla - Sastamalan sydänyhdistyksen sydänystävällinen piste LAPSILLE - Käpylehmätyöpaja - Traktorikuljetus perhereitin lähtöpaikalle - Valkeajärven rannalla, Kannaksen laavulla on lapsille ohjelmaa REITIT: * Valkeajärven kierros = Helppo perhereitti n. 2,5 km (vihreä) * Ylisen Ritajärven keirros = Helpohko vaellusreitti, n. 13 km (sininen) * Kolmen järven kierros = Keskivaativa vaellusreitti, n. 16 km (punainen) * Pääjärven vaellus = Vaellusreitti, jota ei ole merkitty ja kulkee välillä maastossa, jossa ei ole polkua tai tietä. Kesto n. 5-6 h. Vain oppaan johdolla. Lähtö klo 9. Omat retkieväät. * Akselin Polkujuoksu = Seurailee Ylisen Ritajärven kierrosta, mutta matkan varrella voidaan valita muitakin polkuja. Lähtö 9.30 ohjaajan opastuksella

Tapahtuman nimiPolulle Sydämellä - Akselin Vaellus
Tapahtuman lajiVaellus
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu8,00/aikuinen
5,00/lapset 6-14v
15,00/perhepaketti (lapset alle 15v)

YhteyshenkilöJorma Tahvanainen
Sähköpostijorma.tahvanainen57@gmail.com

VAMMALAN RETKEILIJÄT RY

Vammalan Retkeilijät on aktiivinen, ulkoilun ja retkeilyn parissa toimiva yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää kaikenikäisten luonnossa olemista ja hyvää oloa.