SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 05.03.2019, klo 17.20
Päättyy: 05.03.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Pöllöretki tiistaina 5.3.2019 - yhdessä Raisionjokilaakson luonnonsuojelijoiden kanssa. Kokoontuminen klo 17.20 Raision kaupungintalon edessä, Nallinkatu 2. Retken kohde määräytyy pöllötilanteen ja osallistujamäärän mukaan. Retken vetäjänä toimii biologi Kauko Häkkilä.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Kokoontuminen klo 17.20 Raision kaupungintalon edessä, Nallinkatu 2 Lähdemme kohteeseen kimppakyydein klo 17.30. Tiedustelut rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2340 Kaija

Tapahtuman nimiPöllöretki
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.