SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 29.01.2020, klo 18.30
Päättyy: 29.01.2020, klo 20.00
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskus, hiekkakenttä

Lamput lataukseen -yhteislenkki kutsuu jälleen! Lenkki on rauhallinen, etenemme kuitenkin hölkäten, vaikeimmat paikat kävellään. Pärjäät mukana, jos olet vasta aloittamassa polkujuoksua ja pystyisit hölkkäämään tasaisella alustalla 7-9 km, koska poluilla juokseminen on fyysisesti vaativampaa kuin tasaisella alustalla. Jalkaan tarvitset maastoon sopivat pitävät lenkkarit (maan ollessa jäässä nastakengät), lenkkivaatteet, otsalampun sekä juotavaa. Kilometrejä kertyy 6-7 johon käytämme aikaa 60-75 minuuttia. Parkkeeraus ja startti valaistulta kentältä, joka näkyy alamäen jälkeen vasemmalla. Tervetuloa iloiseen joukkoomme! Lisätietoja lenkistä p. 0442738122 Pirkko

Tapahtuman nimiPolkujuoksua, matalan kynnyksen lenkki
Tapahtuman lajiPolkujuoksu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöPirkko Aittamaa
Sähköpostipirkkoaittamaa@hotmail.com
Puhelinnumero0442738122

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1340 (12/2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.