SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 15.05.2019, klo 18.00
Päättyy: 15.05.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaLykynlampi

Polkujuoksuista on tullut Joensuun Ladussa suosittu laji. Polkujuoksut aloitettiin vuonna 2017 ja viime vuonna järjestettiin tutustumistilaisuudet sekä Joensuussa että Juuassa. Niiden jälkeen järjestettiin polkujuoksun yhteislenkkejä niin Joensuussa kuin Juuassa lähes viikoittain. Lisäksi Joensuun Ladun polkujuoksuohjaajat Eini ja Antti Eronen toimivat ohjaajina ”Mennään metsään” juoksuissa Pohjois-Karjalan ja naapurimaakuntien kansallispuistoissa. Polkujuoksun ohjaajina toimivat Einin ja Antin lisäksi Laura Pastinen, Sointu Hyttinen, Piritta Torssonen ja Liisa Oura. Kaikki ohjaajamme ovat kouluttautuneet Suomen Ladun polkujuoksuohjaajakoulutuksessa ja ovat innokkaita polkujuoksun ja luonnossa liikkumisen harrastajia. Uudetkin ohjaajat ovat tervetulleita! Ota yhteys Liisa Ouraan, jos haluat ohjaajakoulutukseen! Polkujuoksulenkit alkavat keväällä. Niitä juostaan Joensuun kaupunkialueen poluilla tai parinkymmenen kilometrin säteellä kaupunkia ympäröivissä maastoissa yleensä tunnin-puolentoista ajan. Joskus mennään kauemmas, pitemmälle lenkille. Juuan lenkit juostaan yleensä Juuassa. Polkujuoksuista tiedotetaan Joensuun Ladun verkko- ja facebook-sivuilla sekä Itä-Suomen polkuilijoiden facebookissa. Lisätiedot ohjaajilta: Laura Pastinen, lpastinen@hotmail.com (Joensuun seutu) ja Eini Eronen, einie76@gmail.com (Juuka)

Tapahtuman nimiPolkujuoksu tutuksi - yhteislenkkejä jatketaan myö
Tapahtuman lajiPolkujuoksu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöLaura Pastinen
Sähköpostilpastinen@hotmail.com

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.