SijaintiKolari

AjankohtaAlkaa: 09.09.2018, klo 12.00
Päättyy: 09.09.2018, klo 18.00
KokoontumispaikkaIso-Ylläs P-alue

Tervetuloa Iso-Ylläksen rinteille. Tapahtuma on ilmainen ja kaikille avoin. Mukaan voi tulla juosten, kävellen tai vaikka maastopyörällä kuntotasosta ja iästä riippumatta. Ota mukaasi roskapusseja ja hanskat. Reitti rinteessä on vapaa, saat valita pituuden ja haastavuuden itsellesi sopivaksi. Tarkoituksena, että poimitaan roskia lenkkireitin varrelta. Lisäksi teet kurotteluliikettä, joka on hyvä selälle, ja rinteet puhtaampia lumen alta paljastuneista roskista. Laji on erittäin hyvää treeniä ja sillä on samalla ekologinen vaikutus. Kolarin kuntoilijat ry vastaa Suomen Ladun Plogging-haasteeseen. Plogging globaali uusi liikuntamuoto, suomeksi roskajuoksu. Termi tulee sanoista ”jogging” eli hölkkä ja ”plocka upp” eli poimia. @kolarinkuntoilijat #suomenlatu #ploggingfinland @plogginghaaste https://www.suomenlatu.fi/ulkoile/lajit/polkujuoksu/plogging.html Yhteistyössä: Sport Resort Ylläs, Luontokeskus Kellokas, Suomen Latu

Tapahtuman nimiPlogging Ylläs - Roskahölkkä
Tapahtuman lajiMuu