SijaintiHelsinki
OsoiteMetsäpurontie 25, 00002 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 07.12.2019, klo 17.00
Päättyy: 07.12.2019, klo 20.00

Puheenjohtajan vetoomus edellisessä Väärtissä sai parin pitkäaikaisen jäsenen vielä kerran ryhtymään leikkiin. Luvassa on ajan hengen mukaisesti kosolti kierrätettyä ja jotain uutta. Paikka on viime vuosina mukavaksi osoittautunut Maunulan Saunabaari (os. Metsäpurontie 25). Ainakin bussit 552, 63, 52 ja 50 tuovat perille ja lähistöllä on ollut hyvin parkkipaikkoja. Tänä vuonna emännätkin (puurotonttuja lukuun ottamatta) saavat juhlia ilman edeltäviä valmisteluja, sillä tarjolla on kaupan antimia. Ota mukaan oma kuksa tai kahvikuppi, puurolautanen ja aterimet. Joulupukki on jo alustavasti luvannut vierailla, joten pieni nimetön paketti yhteiseen konttiin, kiitos. Lapsille ja muille kilteille henkilöille tarkoitetun paketin päälle kirjoitetaan tietenkin saajan nimi. Toivomme runsaslukuista osanottoa ja sitä, että mahdollisimman moni ilmoittaisi tulostaan ennalta 5. joulukuuta mennessä (puhelimella tai tekstiviestillä numeroon 045 230 112 Vappu Hietala tai sähköpostilla hietalavappu@gmail.com). Kerro mahdollisista ruokarajoitteistasi. Mutta vaikka ilmoittautuminen unohtui, koskee sinuakin toivotus TERVETULOA PIKKUJOULUJUHLAAN!

Tapahtuman nimiPikkujoulu
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöVappu Hietala

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).