SijaintiKuusamo

AjankohtaAlkaa: 16.06.2019, klo 08.00
Päättyy: 16.06.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaSallan tori

Kokopäivä-retki, PIENI KARHUNKIERROS 12 km:n rengasreitti Oulangan kansallispuistossa. Reitti on luokiteltu keskivaativaksi, mikä kannattaa huomioida. Retkeen on mahdollisuus sunnuntaina 16.6.2019. Menemme kimppakyydein 15€/ lähtijä. Jokainen ottaa haluamansa retkieväät reppuun unohtamatta juomaa riittävästi. Tulistelemme tulipaikoilla ellei metsäpalovaroitus ole voimassa, joten varaa myös makkaraa mukaan. Ota myös wc-paperia, matkalla on kuivakäymälöitä. Varaudu vaelluskengillä tai hyvillä lenkkareilla, polku on osittain kivinen ja puiden juuria on koholla. Reitillä on myös pitkoksia ja riippusiltoja ja portaita ylös ja alas, esim. Kallioportilta laskeudutaan n.250 porrasaskelmaa alas. Maisemat kyllä korvaavat nousut ja laskut! Etenemme reitillä verkkaiseen tahtiin yhdessä ryhmässä. Ota halutessasi kamera ja kiikari mukaan. Reitillä on myös geokätköjä! Kokoontuminen Sallan torin parkkipaikalle 16.6 kello 8.00 ja jatkamme siitä Juumaan mistä reitti alkaa. Lähde mukaan ySuomen suosituimmalle retkeylyreitille kanssamme nauttimaan alkukesän luonnosta ja kauniista maisemista. Retkelle on säävaraus, joten seuraamme säätiedotuksia!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmottaudu etukäteen Tertulle 040 830 5950 torstaihin 13.6. mennessä.

Tapahtuman nimiPieni Karhunkierros
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 13.06.2019 mennessä
Hinnoittelu15,00

YhteyshenkilöTerttu Kurvinen
Sähköpostikurvinenterttu@hotmail.fi
Puhelinnumero040 830 5950

SALLAN LATU JA POLKU RY

Sallan latu ja polku on perustettu v. 1978. Jäseniä on noin 200. Olemme aktiivinen yhdistys. Hiihto, lumikenkäily, avantouinti, patikointi, retkeily, pyöräily, frisbeegolf, geokätköily kuuluu mm repertuaariimme. Keväällä voit osallistua Sallan järjestämällemme Sallan laturetkelle ja uida avannossa lokakuulta toukokuulle. Tervetuloa mukaan toimintaan!