SijaintiPerho

AjankohtaAlkaa: 14.09.2019, klo 10.30
Päättyy: 15.09.2019, klo 14.00
KokoontumispaikkaPerhon ammattiopisto

Retkeilijät järjestää kaksipäiväisen vaelluksen Peuranpolun maisemissa. Vaihtoehtona voit osallistua vain ensimmäisen päivän vaellukselle ilman yöpymistä. Vaelluksen ohjaajina toimii Kpedu Perhon luontolinjan opiskelijoita. Monipuolisella reitillämme on niin kivikkoisia kankaita kuin avoimia suoalueita pitkospuineen, lukuisia kauniita järviä, pieniä puroja ja taukopaikkoja kauniine maisemineen. Lähde nyt mukaan tutustumaan ja ihastumaan Salamajärven kansallispuiston erämaiseen maisemaan ja metsäpeuran valtakuntaan. Kokoonnumme ammattiopiston Perhon toimipaikan pihaan la 14.9. klo 10:30 mennessä. Os. Haanentie 26, josta kuljetus Salamajärvelle pikkubusseilla n. Klo 10:45 Lähtö vaellukselle Salamajärveltä n.klo 11:15 1. päivän vaellus Salamajärvi – Sysilampi , n.10 km, (omat eväät) Sysilammella majoittuminen ja luonto-ohjaajaopiskelijoiden järjestämä iltapala. Rantasauna ja uintimahdollisuus. Yöpyminen varaustuvissa tai niin halutessasi omassa teltassa tai riippumatossa. Su 15.9. Aamupala Sysilammella , (omat eväät) 2. päivän vaellus Sysilampi – Koirasalmi , n. 10 km Kuljetus Koirasalmesta Perhoon ammattiopistolle, josta lähtö kotimatkalle, toivottavasti ainakin yhtä elämystä rikkaampana. Halutessasi voit osallistua vain lauantain vaellukseen ilman yöpymistä. Tällöin kuljetus Sysilammelta Perhoon la- iltana. Varaa vaellukselle säänmukainen vaatetus, hyvät jalkineet ja makuupussi sekä riittävästi evästä ja juomista. Sysilammella on kaivo, josta saa juomavesitäydennystä. Vaelluksen hinta 10 €/hlö, joka sisältää opastuksen, iltapalan, saunan ja yöpymisen sekä kuljetukset. Osallistuminen ei edellytä jäsenyyttä!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen ja tiedustelut 6.9. mennessä sähköpostilla os. rauno.karhukorpi@gmail.com tai puh. 0400 761738 / Rauno . Ilmoita myös osallistutko koko vaellukseen vai vain 1.päivään. Osallistuminen maksetaan Perhonjokilaakson Retkeilijät ry:n pankkitilille: FI84 5124 0420 0599 66 6.9. mennessä.

Tapahtuman nimiPerhon syysvaellus - Peuranpolku tutuksi
Tapahtuman lajiVaellus