SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 12.10.2019, klo 11.00
Päättyy: 12.10.2019, klo 13.00
KokoontumispaikkaFriisilän verstaat

Luonto on täynnä tutkittavaa ja ihmeteltävää ympäri vuoden. Tervetuloa koko perheen voimin seikkailemaan luontoon. Leikimme ja kisailemme YHDESSÄ, kuuntelemme ja tutkimme luontoa. Keräämme tarvikkeita ja teemme, jokamiehen oikeudet huomioiden, metsän asukkaille 'Metsäkakun' taikka monta leivosta. Olemme ulkona, joten pukeudu sään mukaan. OTA MUKAAN PIENET EVÄÄT. Rinkka tarjoaa osallistujille lämmintä mehua. Retken lopuksi on mahdollisuus tutustua Lountoretkinäyttely Pajupilliin.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua. Lisätietoa tapahtumasta sähköpostilla rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija

Tapahtuman nimiPerheretki friisilän pihapiiriin
Tapahtuman lajiPerheliikunta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.