SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 02.06.2018, klo 10.00
Päättyy: 02.06.2018, klo 12.00
KokoontumispaikkaSääksjärven uimaranta

Perhemelonta on tarkoitettu perheille, jotka haluavat päästä kokeilemaan melontaa. Melontaan tutustuminen on suunnattu 5-12 vuotiaille lapsille oman vanhemman kanssa. Pienimmät lapset saavat meloa oman vanhemman kanssa kajakkikaksikossa tai kanootissa. Aikaisempaa melontakokemusta et tarvitse, mutta lapsen olisi hyvä olla tottunut vesileikkeihin. Kokoontuminen Sääksjärven uimarannan pelastustien puomilla, puomi löytyy uimarannan parkkipaikalle tultaessa vasemmasta reunasta.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen ja lisätiedot Susanna Sihvo, susannasihvo@yahoo.com. Huomioithan, että lapsi voi osallistua tapahtumaan vain aikuisen kanssa. Kerrothan osallistujien nimet ja lasten iät ilmoittautuessasi.

Tapahtuman nimiPerhemelonta
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Osallistujat15
Ilmoittautuminen 31.05.2018 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu6 €/ Nurmijärven Ladun jäsen
8 €/ ei jäsen
6 €/ alle 12-v lapset

YhteyshenkilöSusanna Sihvo
Sähköpostisusannasihvo@yahoo.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1270 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.