SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 19.10.2019, klo 10.00
Päättyy: 19.10.2019, klo 14.00
KokoontumispaikkaVeteraanimaja

Perheiden metsäretkipäivää vietetään jälleen Veteraanimajalla Nurmijärvellä (Särkilahdentie 84). Tule tutkimaan syksyistä luontoa erilaisille toimintarasteille yhdessä perheesi kanssa! Tapahtuman toteutuksessa on perinteisesti mukana myös Nurmijärven seurakunta ja vietämme Metsäkirkkoa klo 11.00. Omat retkieväät, makkaranpaistomahdollisuus. Myynnissä myös pientä purtavaa. Tarkemmat tiedot parkkeerauksesta ym. päivittyvät tähän sekä Facebookin tapahtumakutsuun lähempänä ajankohtaa. Tapahtuma on yksi Uudenmaan latualueen passitapahtumista. Lisätiedot: Sanna Puhakka 0405245706 / 0504672454, sanna.puhakka@evl.fi

Tapahtuman nimiPerheiden metsäretkipäivä
Tapahtuman lajiRetkeily
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisanna.puhakka@evl.fi
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU RY

Nurmijärven Latu ry, tuttavallisesti NurLa, on jo kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1300 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.