SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 10.05.2019, klo 17.00
Päättyy: 10.05.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaBotania

Unelmien liikuntapäivänä kannattaa ehdottomasti lähteä ulos porukassa. Tämän tueksi järjestämme geokätköilyä perhe- ja ystäväporukassa Botanialla klo 17 - 20 (lähtö Botanian puutarhassa). Ilta on matalan kynnyksen lajikokeilu, johon voit saapua siihen aikaan kuin sinulle sopii tai olla paikalla vaikka koko ajan. Perhe- ja ystäväporukkakätköily sopii sekä lajin uusille kokeilijoille että harrastajille. Järjestäjien puolesta on piilotettu kätköt, jotka löytyvät järjestäjien laitteilla. Itselle riittää varusteiksi ulkoiluvaatetus ja hyvät kengät. Hinta: Botanian pääsymaksu eli 8 euroa aikuisilta, 5 euroa 8 - 16-vuotiailta ja eläkeläisiltä (maksetaan sisään tullessa). Ilmoittautuminen 9.5. mennessä: Annu Jantunen, annu.jantunen@gmail.com Paikalle voi tulla myös ilmoittautumatta, mutta laitteet jaetaan ensin ilmoittautuneille.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Annu Jantunen, annu.jantunen@gmail.com

Tapahtuman nimiPerhe- ja ystäväporukkakätköily - unelmien liikunt
Tapahtuman lajiGeokätköily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 09.05.2019 mennessä
Hinnoittelu8,00 / aikuinen

YhteyshenkilöAnnu Jantunen
Sähköpostiannu.jantunen@gmail.com

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.