SijaintiPuumala

AjankohtaAlkaa: 07.09.2019, klo 09.00
Päättyy: 07.09.2019, klo 18.00
KokoontumispaikkaRistiinan Terveyskeskuksen parkkipaikalta Brahentie 10

Ristiinan Rinkan järjestämä patikkaretki Puumalaan norppapolun maisemiin. Matkalle lähdetään Ristiinasta Terveyskeskuksen parkkipaikalta klo.9 yhteiskuljetuksin. Norppapolun kokonaispituus on 13 km Puumalan keskustasta lähdettäessä. Reitti koostuu kolmesta lenkistä.: Kitulan lenkki 3km, Kaivannon kieppi 4km, Kotkatsaaren kierros 3km Valita voi näiden yhdistelmiä, reitin varrella on uimapaikkoja ja kaksi tulentekopaikkaa. Omat eväät ja säänmukainen vaatetus. Paluumatkalle lähdetään klo.15-16 aikaan tai miten sovitaan. Kuljetusjärjestelyjä varten sitovat ilmottautumiset 30.8.2019 mennessä Helena Turkille puh.0408276927 Tervetuloa samoilemaan Saimaalle maalta käsin!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Helena Turkki puh. 0408276927 Kuljetuksen järjestelyjä varten tarvitaan sitovat ennakkoilmottautumiset.

Tapahtuman nimiPATIKKARETKI PUUMALASSA NORPPAPOLULLA
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 30.08.2019 mennessä

YhteyshenkilöHelena Turkki
Puhelinnumero0408276927

RISTIINAN RINKKA RY

Olemme Suomen Ladun jäsenyhdistys ja toimimme Mikkelin Ristiinassa. Ulkoilu eri muodoissaan on toimintamme perusta. Meitä tapaa kesäisin pyöräilemässä, patikoimassa, frisbeegolfissa, geokätköilemässä, talvisin talviuintipaikalla, hiihtämässä, retkiluistelemassa jne. Osallistumme paikallisiin yleisötapahtumiin, järjestämme omia tapahtumia ja retkiä ja osallistumme valtakunnallisiin teematapahtumiin. Toivomme jokaisen löytävän itselleen sopivan tavan ulkoilla.
Tervetuloa mukaan.