SijaintiRistiina

AjankohtaAlkaa: 12.10.2019, klo 10.00
Päättyy: 12.10.2019, klo 15.00
KokoontumispaikkaVanhan linjaautoaseman parkkipaikka

Ristiinan Rinkka järjestää lauantaina 12.10.2019 patikkaretken Mikkelin Säynätin retkeilyreitille. Kokoontuminen klo.10.00 kimppakyytejä varten kirkonkylän vanhan linja-autoaseman parkkipaikalla (Brahentie 42) Paikalle kuljetaan Anttolantietä (62) Metsä-Sairilantielle, josta on opastus perille. Retkeilypolku alkaa Ylä-Säynätjärven länsirannalta Kaunisniemestä, jossa on kota ja parkkipaikka. Koko reitin pituus on n.5km. Omat eväät ja sään mukainen varustus. Tervetuloa mukaan nauttimaan syksyisestä luonnosta!

Tapahtuman nimiPATIKKARETKI
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHelena Turkki
Puhelinnumero0408276927

RISTIINAN RINKKA RY

Olemme Suomen Ladun jäsenyhdistys ja toimimme Mikkelin Ristiinassa. Ulkoilu ympäri vuoden ja eri muodoissaan on toimintamme perusta. Meitä tapaa kesäisin pyöräilemässä ja patikoimassa, talvisin talviuintipaikalla, sauvakävelemässä, hiihtämässä jne. Osallistumme paikallisiin yleisötapahtumiin, järjestämme omia retkiä ja osallistumme valtakunnallisiin teematapahtumiin. Tarjolla monipuolisia tehtäviä vapaaehtoisille.
Toivomme jokaisen löytävän itselleen sopivan tavan ulkoilla.
Tervetuloa mukaan.