SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 25.08.2018, klo 09.15
Päättyy: 25.08.2018, klo 00.00
KokoontumispaikkaKyläjoentien reuna,

Tutustuminen Kiljavan lähteikön, kosteikon ja soidensuojelu alueeseen. Käymme myös Vaaksin rauhoitetussa Saarnilehdossa. Pukeudu sään mukaisesti ja varustaudu myös kunnon jalkinein. Kumisaappaat tai vaelluskengät ok. Ota mukaan omat eväät ja muista myös juoma. Evästelytauon pyrimme pitämään Vaaksin rannalla. Retki järjestetään yhdessä Nurmijärven Luonto ry:n kanssa. Tarkkaa aika arviota retken kestosta ei ennakkoon pysty antamaan, koska se riippuu mahdollisesti mukana olevien lasten etenemis nopeudesta. Maasto on vaihtelevaa, mutta yli puolet matkasta helppokulkuista polkua. Osa kuitenkin polutonta maastoa. Reitin pituus n. 4,5km.

Tapahtuman nimiPäiväretki
Tapahtuman lajiKävely
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKeijo West
Sähköpostikeijo.west@kolumbus.fi
Puhelinnumero+358405111122

NURMIJÄRVEN LATU RY

Dynaaminen yhdistys on saavuttanut uuden ennätyksensä 1108 jäsenellä loppuvuodesta 2017. Polkujuoksu on saavuttanut huikean suosion. Ohjatuilla lenkeillä parhaimmillaan yli 50 juoksijaa. Maastopyöräilyn edistämisen yhdistys aloitti ensimmäisten joukossa ja siitä on tullut kiinteä osa yhdistyksen toimintaa. Melonta, talviuinti, patikointi jne jne. ovat suosiossa vuodesta toiseen. Iso vapaaehtoisten joukko takaa hienot tapahtumat.