SijaintiTurku

AjankohtaAlkaa: 09.06.2019, klo 10.00
Päättyy: 09.06.2019, klo 14.00
KokoontumispaikkaHalistenkoski

Kokoontuminen Halistenkoskella, Valkkimyllynkuja 2, Turku Melontamatkaa Liedon Vanhalinnaan tulee n. 5 km. Melontaosuus melotaan kaksipaikkaisilla intiaanikanooteilla. Aikaisempaa melontakokemusta ei tarvita, sillä retkeen sisältyy melontaohjaus. Ota eväät mukaan. Vanhalinnan luona pidetään evästauko, jonka jälkeen melotaan takaisin Halistenkoskelle.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Retken hinta 20 euroa maksetaan lähtöpaikalla ja se sisältää kanoottien vuokran sekä opetuksen. Ilmoittautuminen ja tiedustelut ma 27.5. mennessä s-postilla satu.eklund@gmail.com tai puh 050 575 3421. Retkelle voidaan ottaa vain 8 henkilöä, joten ilmoittaudu nopeasti.

Tapahtuman nimiOpastettu melontaretki Aurajoella
TyyppiLiikuntavuoro
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusKeskivaativa
Osallistujat8 henkilöä/ maksimi
Ilmoittautuminen 27.05.2019 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu20 euroa henkilöltä

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.