SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 25.01.2020, klo 11.00
Päättyy: 25.01.2020, klo 13.00
KokoontumispaikkaFriisilän pihapiiri

Lumikenkäily on kaikenikäisille ja -kuntoisille soveltuva helppo ja hauska ulkoilulaji. Kenkäilijää ei rajoita valmiit reitit. Välineillä voi liikkua kaikissa olosuhteissa. OHJATULLA LUMIKENKÄRETKELLÄ TUTUSTUTAAN LUMIKENKIIN JA NIILLÄ KULKEMISEEN poluilla ja polkujen ulkopuolella. Lumikenkiä on lainattavissa rajoitettu määrä, joten omia kenkiä ei välttämättä tarvitse olla. Säänmukainen varustus ja vähintään puolipitkällä varrella olevat jalkineet/säärystimet. Yhdistys tarjoaa kenkäilijöille lämmintä mehua retken päätteeksi.

Ilmoittautumisen lisätietoja

PERUUTETTU - EI LUNTA!!! Ilmoittaudu s-postilla tai puhelimella 044 080 2430 Kaija. Mainitse tarvitsetko lumikengät lainaksi. Retken ohjaa Ilpo Vuori, ulkoiluohjaaja Suomen Ladun ohjaajarekisteri

Tapahtuman nimiOhjattu lumikenkäretki PERUUTETTU
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiLumikenkäily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 22.01.2020 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.