SijaintiUusikaupunki

AjankohtaAlkaa: 31.08.2019, klo 17.00
Päättyy: 01.09.2019, klo 15.00
KokoontumispaikkaMetsälehdon sauna Haimiossa

Nuku yö ulkona on Suomen Ladun valtakunnallinen tapahtuma ja Suomen Latu haastaa lauantaina 31.8. 2019 suomalaiset nukkumaan yönsä ulkona. Meillä tapahtuman pääpaikkana toimii Vakka-Suomen Ladun Metsälehdon sauna. Metsälehdon saunalle voi tulla klo 17 alkaen ja jokainen tuo omat varusteet (teltan, makuupussit, alustat, saunomisvarusteet ym) ja myös oman muonituksen sekä juomaveden. Jokainen kuljettaa pois omat jätteet. Lämmitetään sauna, uidaan, pelataan frisbeegolfia, grillausta (huomioiden mahdollinen metsäpalovaroitus) ym. yhteistä puuhaa. Ilmoittautuminen mukaan tapahtuu kommentoimalla tämän tapahtumailmoituksen alle tai sähköpostilla osoitteeseen marianne.viholainen@gmail.com. Ilmoitathan siinä tuletko paikan päälle vai nukutko muualla esim. kotona, mökillä, parvekkeella tms. sekä montako henkeä yöpyminen koskee. Tapahtuma sopii koko perheelle. Lisätiedot: Marianne Viholainen, 0414625420 tai sähköpostilla ylläolevaan osoitteeseen. Tervetuloa mukaan yöpymään! Vakka-Suomen Latu ry.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumiset Mariannelle: marianne.viholainen@gmail.com tai 041 4625420