SijaintiSastamala

AjankohtaAlkaa: 31.08.2019, klo 15.00
Päättyy: 01.09.2019, klo 10.00
KokoontumispaikkaKaupungin rantasauna

Suomen Latu haastaa jo neljännen kerran koko Suomen nukkumaan yönsä ulkona. Vammalan Retkeilijät järjestää Nuku yö ulkona tapahtuman kaupungin rantasaunalla. Tapahtumassa on päivällä monipuolista ohjelmaa ja illalla majoittuminen oman valinnan mukaan joko yhteisessä puolijoukkueteltassa tai omassa teltassa/riippumatossa tai pihalaavulla. Mahtavan yöpymiskokemuksen lisäksi tapahtumassa on ohjelmaa koko perheelle sekä mahdollisuus tutustua polkujuoksuun. Sauna on myös ilallla lämmin ja uida vo myöhään iltaan asti. Päiväohjelmaan voi osallistua vaikka ei jäisi yöksi nukkumaan.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Varaa majoitus etukäteen, viim. 19.8.2019 Majoitusvaihtoehdot (ilmainen): - paikka puolijoukkueteltassa - teltta 3-4 hengelle - oma teltta (varaa telttapaika etukäteen) - oma riippumatto (ilmoita etukäteen)

Tapahtuman nimiNuku yö ulkona, Sastamala
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 19.08.2019 mennessä

YhteyshenkilöMarjo Tahvanainen
Sähköpostimarjo.tahvanainen@netti.fi
Puhelinnumero0503776596

VAMMALAN RETKEILIJÄT RY

Vammalan Retkeilijät on aktiivinen, ulkoilun ja retkeilyn parissa toimiva yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää kaikenikäisten luonnossa olemista ja hyvää oloa.