SijaintiSalla
OsoiteKalastajantorppa, Naruska, 98900 Salla

AjankohtaAlkaa: 31.08.2019, klo 10.00
Päättyy: 01.09.2019, klo 14.00

Suomen Ladun "Nuku yö ulkona" teematapahtuma Kalastajan torpalla Kauralammella (Kenttälammin vieressä Naruskalla) 31.8 - 1.9.2019. Ohjelmassa mm. patikointiretki lähimaastossa. Illalla rosvopaisti-illallinen nuotiolla. Yöpyminen Sallan Latu ja Polku ry:n joukkueteltassa (7-8 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä) ja tarvittaessa omissa majoitteissa. Sunnuntaina vielä retki erikseen sovittavaan kohteeseen. Jokaisella osallistujalla mukana lauantain lounaaksi ja sunnuntain aamupalaksi omat retkieväät ja grillimakkarat, lauantain illalliseksi valmistetaan yhdessä rosvopaistia. Lähtö Sallan torilta yhteiskuljetuksin la 31.8 klo 10.00. Paluu Sallaan 1.9 noin klo 14.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Lisätiedot ja ilmoittautumiset (26.8.2019 mennessä) puh 040 830 5950 / Terttu Kurvinen

Tapahtuman nimiNuku yö ulkona, Salla
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 26.08.2019 mennessä

Yhteyshenkilö040 830 5950
Sähköpostisallanlatu@gmail.com
Puhelinnumero040 830 5950

SALLAN LATU JA POLKU RY

Sallan latu ja polku on perustettu v. 1978. Jäseniä on noin 200. Olemme aktiivinen yhdistys. Hiihto, lumikenkäily, avantouinti, patikointi, retkeily, pyöräily, frisbeegolf, geokätköily kuuluu mm repertuaariimme. Keväällä voit osallistua Sallan järjestämällemme Sallan laturetkelle ja uida avannossa lokakuulta toukokuulle. Tervetuloa mukaan toimintaan!