SijaintiSalla
OsoiteKalastajantorppa, Naruska, 98900 98900 Salla

AjankohtaAlkaa: 31.08.2019, klo 10.00
Päättyy: 01.09.2019, klo 14.00

Suomen Ladun "Nuku yö ulkona" teematapahtuma Kalastajan torpalla Kauralammella (Haltiajärven vieressä Naruskalla) 31.8 - 1.9.2019. Ohjelmassa mm. patikointiretki lähimaastossa. Illalla keitetään yhdessä lihakeitto. Yöpyminen Sallan Latu ja Polku ry:n joukkueteltassa (7-8 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä) ja tarvittaessa omissa majoitteissa. Torpalla voi saunoa ja järveen voi pulahtaa. Sunnuntaina vielä retki erikseen sovittavaan kohteeseen. Jokaisella osallistujalla mukana lauantain lounaaksi, päivälliseksi sekä sunnuntain aamupalaksi omat ruoat ja muut herkut. Sallan Latu ja Polku tarjoaa päivälliskeiton. Lähtö Sallan torilta yhteiskuljetuksin la 31.8 klo 10.00. Paluu Sallaan 1.9 noin klo 14. Varaa kyytirahaa kuskille, muuten tapahtuma on ilmainen. Tervetuloa!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Lisätiedot ja ilmoittautumiset (26.8.2019 mennessä) puh 040 830 5950 / Terttu Kurvinen

Tapahtuman nimiNuku yö ulkona, Salla
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 26.08.2019 mennessä

Yhteyshenkilö040 830 5950
Sähköpostisallanlatu@gmail.com
Puhelinnumero040 830 5950

SALLAN LATU JA POLKU RY

Sallan latu ja polku on perustettu v. 1978. Jäseniä on noin 200. Olemme aktiivinen yhdistys. Hiihto, lumikenkäily, avantouinti, patikointi, retkeily, pyöräily, frisbeegolf, geokätköily kuuluu mm repertuaariimme. Keväällä voit osallistua Sallan järjestämällemme Sallan laturetkelle ja uida avannossa lokakuulta toukokuulle. Tervetuloa mukaan toimintaan!