SijaintiLieksa

AjankohtaAlkaa: 31.08.2019, klo 08.00
Päättyy: 01.09.2019, klo 14.00
KokoontumispaikkaSuomun luontotupa

Tule Suomen Luonnon päivänä nukkumaan yö ulkona Patvinsuon kansallispuiston upeassa elokuun yössä. Rantasauna lämpiää teille varattuna ajankohtana, naiset klo 18 -20 ja miehet klo 20 - 22. Nuotiokahvit ja korppu sisältyvät saunamaksuun 5 € / henkilö, lapsille mehut ja korppu. Voi tilata myös oman saunavuoron 20 € / 2 h. Saunamaksut opastuskeskukseen. Majoituksen voi varata myös sisätiloista. Lisätiedot: ja varaukset: Pekka Turunen, p. 046 572 0766 tai Tuula Turunen p. 050 372 6242

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiNuku yö ulkona, Patvinsuon kansallispuisto
Tapahtuman lajiLuonnossa kuin kotonaan
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu

YhteyshenkilöPekka Turunen
Puhelinnumero046 572 0766

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.