SijaintiHämeenlinna

AjankohtaAlkaa: 31.08.2019, klo 15.00
Päättyy: 01.09.2019, klo 10.00
KokoontumispaikkaJoutsitupa

Järjestämme Joutsituvan maastossa "Nuku yö ulkona"-tapahtuman pääsääntöisesti omin varustein (teltta/laavu/riippumatto, makuupussi, retkiruokavälineet + -valmistusvälineet). Tuomme paikalle myös puolijoukkueteltan, johon otamme max 12 henkeä omin makuualustoin +-pussein. Paikalle mahtuu rajoitettu määrä osallistujia (25 henk.), joten ilmoittautuminen on välttämätöntä. Päivän ohjelmassa on retkeilyn perusteiden opettelua; varusteet, vaatetus, ruoanvalmistus omin retkiruoanlaittovarustein, teltan kasaaminen, sekä uintia ja saunomista. Hämeenlinnan Latu tarjoaa aamukahvit, teen ja maidon, muut ruokatarpeet jokainen tuo mukanaan.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumisen yhteydessä kerro onko sinulla oma teltta, vai tuletko joukkuetelttaan, montako henkeä tulossa. Vahvistamme sähköpostitse mahdutko mukaan.

Tapahtuman nimiNuku yö ulkona, Hämeenlinna
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Osallistujatmax 25 henkeä
Ilmoittautuminen 24.08.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöLeila Vikberg
Sähköpostileila.vikberg@gmail.com
Puhelinnumero0400563618

HÄMEENLINNAN LATU RY

Hämeenlinnan Latu on perustettu 13.5.1970. Yhdistyksessä on runsas tuhat jäsentä. Edistämme liikunnallista elämäntapaa järjestämällä kaikenikäisille avoimia liikunta- ja ulkoilutapahtumia sekä jäsenille edullisia liikuntavuoroja (esim. lentopallo, talviuinti).