SijaintiHämeenlinna

Päättyy: 01.09.2019, klo 10.00
KokoontumispaikkaJoutsiniementie 298

Ilmoittautumisen lisätietoja

Suomen Latu haastaa neljännen kerran koko Suomen nukkumaan yönsä ulkona 31.8.2019. Majoitteena voi olla teltta, tarppi, laavu tai vaikka kuusen alus. Tärkeintä on nauttia luonnosta ja jokamiehenoikeuksien suomasta mahdollisuudesta yöpyä ulkona. Hämeenlinnan Ladun Joutsituvan maastossa on mahdollisuus yöpyä omin majoittein ja retkiruokavarustein. Joutsituvalta löytyy tulisija ja illalla lämpiää rantasauna uintimahdollisuuksineen. Yhdistys tarjoaa iltapäivä- ja aamukahvit. Iltapäivän ja illan aikana jaetaan vertaistietoa retkeilystä ja varusteista. Mikäli oma majoite vielä puuttuu, laita asiasta postia osoitteeseen hml.latu@gmail.com tai messenger viestiä. Laavupaikkoja on tarjolla rajoitetusti. Koko tapahtumaan mahtuu mukaan 25 henkilöä ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen viim. 24.8.19: hml.latu@gmail.com

Tapahtuman nimiNuku yö ulkona, Hämeenlinna
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 24.08.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöMari Parikka-Nihti
Sähköpostimari.parikkanihti@gmail.com
Puhelinnumero0407767941

HÄMEENLINNAN LATU RY

Hämeenlinnan Latu on perustettu 13.5.1970. Yhdistyksessä on runsas tuhat jäsentä. Edistämme liikunnallista elämäntapaa järjestämällä kaikenikäisille avoimia liikunta- ja ulkoilutapahtumia sekä jäsenille edullisia liikuntavuoroja (esim. lentopallo, talviuinti).