SijaintiMikkeli

AjankohtaAlkaa: 08.09.2018, klo 15.00
Päättyy: 09.09.2018, klo 12.00
KokoontumispaikkaLatupirtti

Tilaisuus on perhetapahtuma. Majoittuminen omissa majoitteissa,! Jos oma majoite puuttuu, järjestäjällä on majoitteita ja katonalustakin tarvittaessa voidaan järjestää. Omat eväät tulilla ruokailuun! Letunpaisto on mahdolista valmiista taikinasta kodassa tai nuotiolla. Kahviosta voidaan ostaa kahvia virvokkeita, aamupalaa, yms. Varaa siis vähän rahaa mukaan. Voi kokeilla omin välinein ongintaa, Melontaohjausta ja -kokeilua on tarjolla ja muuta mukavaa luontotoimintaa. sekä pimeän tehtäviä ( lamppu mukaan). Tilaisuudessa on Patikan retkeily- ja yöpymisvarusteiden esittelyä. Enakkoon ilmoittautuminen on toivottavaa. Mahdollista saunoa ja uida, joten ota pyyhe mukaan! Autolla pääsee perille Korpikoskentie 33 risteyksen kautta!

Ilmoittautumisen lisätietoja

mikkelinlatu@gmail.com tai tekstiviesti /puhelin Juhani Siiskonen 0500237530

Tapahtuman nimiNuku Yö ulkona
Tapahtuman lajiLuonnossa kuin kotonaan
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 05.09.2018 mennessä

YhteyshenkilöJuhani Siiskonen
Sähköpostijuhani.siiskonen@surffi.fi
Puhelinnumero0500237530

MIKKELIN LATU RY

Mikkelin latu toimii kaikkien ihmisten liikuttamiseksi ja liikuntamahdollisuuksien edistämiseksi. Tavoitteena on, että jokainen voi liikkua omien mieltymystensä mukaisesti, yhdessä tai yksin.