SijaintiHelsinki

AjankohtaAlkaa: 16.02.2019, klo 10.00
Päättyy: 17.02.2019, klo 10.45
KokoontumispaikkaSuomen Latu hiihtopalvelu

Muumiperheen Hiihtokoulu, 2 x 45min / 25€ (lapsi + aikuinen)

Muumiperheen hiihtokouluun lähdetään mukaan noin 2-vuotiaasta alkaen yhdessä oman aikuisen kanssa. Aikuinen hiihtää lapsen kanssa ja on tukena hiihtokoulun aikana. Leikkien ja tehtävälatujen avulla saadaan ensikosketus hiihdon monipuoliseen maailmaan. Muumiperheen hiihtokoulu on antoisaa yhdessäoloa myös vanhemman lapsen tai erityislapsen kanssa.

Kurssi toteutetaan viikonlopun aikana: 16.2. ja 17.2.2019 klo 10:00-10:45.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Kursseille ilmoittaudutaan sitovasti. Vahvistuksen ilmoittautumisestasi saat sähköpostiisi. Emme lähetä erillisiä kurssikirjeitä. Luethan huolellisesti kurssien peruutusehdot ennen ilmoittautumista! Huomioithan, että kurssit pidetään aina ellei toisin ilmoiteta.

Tapahtuman nimiMuumiperheen hiihtokoulu
TyyppiKurssi
Tapahtuman lajiHiihto
SoveltuvuusLapsiperheille
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu
Hinnoittelu25€ (lapsi + aikuinen)

YhteyshenkilöLaura Liikanen
Sähköpostilaura.liikanen@suomenlatu.fi

SUOMEN LATU

Suomen Latu on liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu yli 87 000 jäsentä 190 yhdistyksessä. Suomen Latu edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa – kaikkina vuodenaikoina. Järjestön tavoitteena on, että kaikki löytäisivät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.