Sijainti

Päättyy: 21.02.2019, klo 10.30
KokoontumispaikkaSuomen Latu hiihtopalvelu

Muumipeikon hiihtokoulu, 4 x 60 min / 50€

Kurssi toteutetaan kahden peräkkäisen viikonlopun aikana ja hiihtolomalla neljänä peräkkäisenä päivänä

Muumipeikot ovat noin 5–6-vuotiaita jotka vasta aloittelevat hiihtoa. Muumipeikot harjoittelevat useita hiihtotekniikoita: askelkäännös kantojen ympäri, sauvoittahiihto, vuorohiihto, kaatuminen ja ylösnousu, sivuttaisnousu, mäenlasku, tasatyöntö ja haaranousu.

Muumipeikon hiihtokoulu 18.2., 19.2., 20.2. ja 21.2. klo 9:30-10:30

Ilmoittautumisen lisätietoja

Hiihtokurssit alkavat tammikuussa 2019. Osallistua voit omilla tai vuokrasuksilla. Välineet saat vuokrattua edullisesti meiltä. Kursseille ilmoittaudutaan sitovasti. Luethan huolellisesti kurssien peruutusehdot ennen ilmoittautumista! Kurssit pidetään aina ellei toisin ilmoiteta.

Tapahtuman nimiMuumipeikon hiihtokoulu
TyyppiKurssi
Tapahtuman lajiHiihto
SoveltuvuusLapsiperheille
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu
Hinnoittelu50€

YhteyshenkilöVille Mattinen
Sähköpostiville.mattinen@suomenlatu.fi
Puhelinnumero0445608083

SUOMEN LATU

Suomen Latu on liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu yli 87 000 jäsentä 190 yhdistyksessä. Suomen Latu edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa – kaikkina vuodenaikoina. Järjestön tavoitteena on, että kaikki löytäisivät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.