SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 24.08.2019, klo 09.00
Päättyy: 24.08.2019, klo 18.00
KokoontumispaikkaLykynlampi

Muumien hiihtokoulusta tutut hahmot retkeilevät nyt luonnossa sulan maan aikaan! Muumien retkeilykoulu on useamman kerran kokonaisuus, jossa käydään läpi kahdeksan retkeilyn taitoaluetta, liikutaan luonnossa ja leikitään teemaan liittyviä leikkejä. Muumien retkeilykoulun ohjaajakurssilta saat valmiudet retkeilytoiminnan järjestämiseen 3-10-vuotiaille lapsille ja heidän perheilleen. Kurssille osallistuvalla tulee olla kokemusta päiväretkeilystä. Tule mukaan kurssille, saat ilmaisen koulutuksen, kun sitoudut sovituksi ajaksi ohjaamaan Muumien retkeilykoulua Joensuun Ladussa! Ilmaispaikan käytöstä sovitaan yhdistyksen kanssa ennen kurssille ilmoittautumista. Kurssin hinta on Suomen Ladun jäsenille 95 €, muut 125 €. Hinta sisältää koulutuksen, opetusmateriaalin ja päiväkahvit. Lisätiedot: Eija Sollo, p. 0500 950 996, eija.sollo@pp.inet.fi Ilmoittautuminen viimeistään 4.8. Suomen Ladun sivuilla olevalla lomakkeella: https://www.suomenlatu.fi/ulkoile/lastentoiminta/muumien-ulkoilukoulut/kouluttaudu.html

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiMuumien retkeilykoulun ohjaajakurssi Lykynlammella
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiMuumien retkeilykoulu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 04.08.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöEija Sollo
Sähköpostieija.sollo@pp.inet.fi
Puhelinnumero0500 950 996

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.