SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 02.02.2019, klo 09.00
Päättyy: 03.02.2019, klo 12.00
KokoontumispaikkaLykynlampi

Tervetuloa Muumien hiihtokouluun Lykynlammelle! Hiihtokoulussa harjoitellaan hiihtotaitoja iloisesti leikin avulla. Varusteiksi sukset, sauvat ja monot, sekä sopivan lämmin hiihtoasu; lapsen kädet ja jalat palelevat herkästi. Joensuun Latu tarjoaa hiihtokoululaisille lämpimät mehut hiihdon jälkeen hiihtomajan vanhalla puolella, joka on varattu hiihtokoululaisten käyttöön. Siellä voi myös syödä omia eväitä ja paistaa makkaraa takassa. Lapset on vakuutettu tapaturman varalta. Vakuutus ei korvaa hiihtovälineitä. Lasten hiihtomaassa ja latualueilla liikutaan vain sukset jalassa. Vanhemmat voivat hyödyntää ajan hiihtelemällä Lykynlammen erinomaisilla laduilla. Poikkeuksena Muumiperheen hiihtokoulu, jossa lapset hiihtävät yhdessä oman aikuisen kanssa. Hiihtomajan kahvio on avoinna lauantaisin ja sunnuntaisin klo 11 – 16. Lauantaisin on ilmainen saunomismahdollisuus rinnesaunassa klo 12 –16. Muumiperheen hiihtokoulu on tarkoitettu 2 - 4-vuotiaille lapsille. Hiihdon perustaitoja opetellaan tasaisessa maastossa leikkien ja tehtävälatujen avulla. Ryhmään mahtuu 18 lasta oman suksilla olevan aikuisen kanssa. Hinta: Ei-jäsen 15 €, jäsenhinta 10 € / lapsi Muumipeikkojen ryhmä on tarkoitettu 5 - 6-vuotiaille lapsille, jotka opettelevat hiihdon perustaitoja, mm. vuorohiihto, kääntyminen, kaatuminen, mäen nousu ja -lasku. Ryhmään mahtuu 15 lasta. Hinta: Ei-jäsen 30 €, jäsenhinta 20 € /lapsi Hiihto-opit rakennetaan aiemmin opitun asian pohjalle, joten toivottavaa on, että lapsi pääsee osallistumaan kaikille neljälle hiihtokoulukerralle. Ryhmät toimivat klo 9-12 välisenä aikana. Tarkempi aikataulu varmistuu lähempänä. Vanhemmat ovat tervetulleita apuohjaajiksi. Pakkasraja -15*C Osallistumismaksu maksetaan käteisellä ensimmäisellä kokoontumiskerralla. Ota Joensuun Ladun jäsenkortti mukaan.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Verkkoilmoittautuminen (lomakkeet alla) ryhmiin alkaa ma 21.1. klo 9.00 ja päättyy 25.1. tai, kun ryhmien osallistujamäärät ovat täynnä. Ennen 21.1. klo 9:ää tehdyt varaukset eivät ole laskennassa mukana. Kumpaankin ryhmään tallennetaan kaksi ylimääräistä ilmoittautujaa peruutusten varalle.

Tapahtuman nimiMUUMIEN HIIHTOKOULU LYKYNLAMMELLA 2.-3.2. ja 9.-10
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiHiihto
SoveltuvuusLapsiperheille
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen 25.01.2019 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu20,00 jäsen
30,00 ei jäsen

YhteyshenkilöTaina Kuivalainen
Sähköpostitaina.kuivalainen@gmail.com

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.