SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 14.09.2019, klo 09.00
Päättyy: 15.09.2019, klo 18.00
KokoontumispaikkaLykynlampi

Metsämörri-satuhahmo innostaa lapset lähiluontoon leikkimään, liikkumaan, ihmettelemään ja tutkimaan. Keskeistä toiminnassa on ilo, kiireettömyys ja kokemuksellisuus. Toimintaa toteuttavat Suomen Ladun Metsämörrinohjaajan koulutuksen saaneet ohjaajat. He toimivat mm. varhaiskasvatuksessa, kouluissa ja Suomen Ladun jäsenyhdistyksissä. Metsämörritoimintaan pääsee mukaan suorittamalla Metsämörriohjaajan peruskurssin. Kurssilla perehdytään lasten luontokasvatukseen ja varustetietouteen sekä saadaan perustaidot ohjaajana toimimiseen. Metsämörriohjaajan peruskurssi on kaikille avoin. Kurssin hinta on 155 € (Suomen Ladun jäsen), muut 195 €. Kurssin hintaan sisältyy opetus, kurssimateriaali ja päiväkahvit. Lisätiedot: Eija Sollo, p. 0500 950 996, eija.sollo@pp.inet.fi Ilmoittautuminen viimeistään 25.8. Suomen Ladun sivuilla olevalla lomakkeella: https://www.suomenlatu.fi/ulkoile/lastentoiminta/metsamorri/kouluttaudu.html

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiMetsämörriohjaajan peruskurssi Lykynlammella
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiMetsämörri
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 25.08.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöEija Sollo, p. ,
Sähköpostieija.sollo@pp.inet.fi
Puhelinnumero0500 950 996

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.