SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 01.07.2019, klo 18.00
Päättyy: 04.07.2019, klo 21.15
KokoontumispaikkaKotorannan kanoottikontti

Heinäkuun melontakurssi järjestetään 1.7., 2.7. ja 4.7. Kurssi-illat ovat maanantai, tiistai ja torstai, joka ilta kello 18.00-21.15. Melonta- ja soutuliiton suositusten mukainen peruskurssi. Kurssin hinnat ovat 80 € (NurLa:n jäsen) 90 € (muut). Kurssin suorittaneella on mahdollisuus lunastaa EPP1 (Euro paddle pass) kortti, 10 euron lisähinnalla.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Kurssi on täynnä! Ilmoittaumisia ottaa vastaa Susanna Sihvo. Kurssille osallistujan tulisi olla uimataitoinen ja vähintään 12 vuotias. Ilmoita mille kurssille haluat. Ilmoita kaikki kurssille tulevat samalla kertaa. Lähetämme sinulle varmistuksen kurssista sähköpostilla, joten laita sähköpostiosoitteesi ilmoituksen mukaan. Laita mukaan myös muut tietosi, osoitteesi, puhelinnumero ja mikäli olet alle 18-vuotias, myös ikäsi. Alle 18-vuotias tarvitsee kurssille osallistuakseen huoltajan kirjallisen lupauksen. Mikäli kurssi on täynnä voit kysellä peruutuspaikkoja Susanna Sihvolta: susannasihvo(at)yahoo.com

Tapahtuman nimiMelonnan peruskurssi
TyyppiKurssi
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Osallistujat12/12
Ilmoittautuminen 30.06.2019 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu80€/ NurLan jäsen
90€/ ei jäsen

YhteyshenkilöSusanna Sihvo
Sähköpostisusannasihvo@yahoo.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1270 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.