SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 22.09.2019, klo 08.00
Päättyy: 22.09.2019, klo 17.00
KokoontumispaikkaKalustokontti

Lähdetään osoitteesta Kotorannantie 74, kokoonnutaan parkkipaikalle jonka vieressä olevaan konttiin kalusto on sijoitettu. Kontilta suunnataan Oittiin Puujoelle uimarannalle, josta lähdemme melomaan kohti mommilanjärveä. Mommilanjärven soutustadionilla pidetään evästauko. Stadionilta menemme kurkkaamaan Teuronjokea ja palataan takaisin uimarannalle. Melontamatkaa kertyy arviolta n.20 km edestakaisin. Retkelle lähtijän tulee olla suorittanut melonnan alkeiskurssin tai omaavan vastaavat melontataidot. Muista ottaa mukaan sään mukainen vaatetus, vaihtovaatteet kuivapussiin, aurinkolasit, päähine, juotavaa ja ruokaa jonka voit vaikka valmistaa maatauon aikana. Käytössä NurLan melontakalusto, mutta omin välineinkin saa osallistua. NurLan kalusto kuljetetaan trailerilla ja kimppakyydein siirtyminen rantaan. Retkelle mahtuu mukaan 10 ennakoilmottautunutta.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen sähköpostilla nurlamelonta.ari@gmail.com

Tapahtuman nimiMelonnan päiväretki Mommilanjärvelle
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusKeskivaativa
Osallistujat10
Ilmoittautuminen 19.09.2019 mennessä
Hinnoittelu15€ / NurLan jäsen
20€ / Ei jäsen
Oma kalusto 8€ / NurLan jäsen
Oma kalusto 12€ / Ei jäsen

YhteyshenkilöAri Nivalainen
Sähköpostinurlamelonta.ari@gmail.com

NURMIJÄRVEN LATU RY

Nurmijärven Latu ry, tuttavallisesti NurLa, on jo kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1300 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.