SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 28.09.2019, klo 09.00
Päättyy: 28.09.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaSääksin leirikeskus

Perinteinen Nurmijärven Ladun ja seurakunnan yhteistapahtuma Matkalla yhdessä järjestetään taas. Tule mukaan juosten tai kävellen! Lähtö klo 10, lähtöluetteloon kirjautuminen klo 9-9.30. Merkityt reitit latupohjilla 13 km ja 23 km. 7 km perhereitti: Ensimmäinen huoltopiste + nuotio 3,5 km päässä lähdöstä, reitti soveltuu lastenrattaillekin. Siihen voi tehdä perheen kanssa retken, omat makkarat mukaan! Ajanotto itsenäisesti, keittolounas, rantasaunat lämpiminä. Osallistumismaksu 10 €. Tuotto ohjataan vähävaraisten lasten liikuntavälineiden hankkimiseen seurakunnan diakoniatyön kautta.

Tapahtuman nimiMatkalla yhdessä
Tapahtuman lajiJuoksu
Ilmoittautuminen 22.09.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU RY

Nurmijärven Latu ry, tuttavallisesti NurLa, on jo kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1300 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.