SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 17.02.2019, klo 08.00
Päättyy: 17.02.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Lähdemme laturetkeilemään Huovinretki ry:n järjestämään hiihtotapahtumaan. Ajelemme Huovinrinteelle. Ilmoittaudumme retken lähtöpaikalla Huovinrinteen kansliassa. Osallistumismaksu on 10 euroa aikuisilta. Lapsilta, alle 15-vuotta, ei peritä maksua. Maksu sisältää kunniakirjan, vakuutuksen ja mehutarjoilun. Hiihtoreittejä on tarjolla 3 km – 35 km lumitilanteen mukaan.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Lähtö Raision kaupungintalon edestä klo 8 linja-autolla tai kimppakyydein. Paluumatkalle lähdemme, kun kaikki ovat hiihtäneet, viimeistään klo 15.- Ilmoittautuminen ja tiedustelut 12.2. mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 040 080 2430 Kaija

Tapahtuman nimiMatka Huovinhiihtoon - Säkylänharjulle
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 12.02.2019 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu10 euroa hiihtopaikalla

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.