SijaintiNurmijärvi
OsoiteKehityksen maja, Kiljavantie 231, Rajamäki, 05200 Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 06.06.2019, klo 18.00
Päättyy: 06.06.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaSääksjärven uimaranta, parkkipaikka, Sääksjärventie 30, Rajamäki

Matalankynnyksen maastopyöräilylenkkki on Nurmijärven Ladussa Kilppari- eli Kilpikonna-lenkki. Lenkillä mennään rennosti turhia kiirehtimättä. Lenkkipaikka ja -aika vaihtelee hieman, mutta on yleensä se on keskiviikkona tai torstaina. Matalankynnyksen lenkeillä tarjotaan ohjausta maastopyöräilyn perusteisiin tarvittaessa ja välillä ihan tarkoituksella! Matalankynnyksen kilpikonnalenkeillä lenkkimaastot ovat helpompia ja vauhtia on hitaampi.Myös kesto saattaa olla lyhyempi, yleensä 1,5 -2 tuntia.Matalankynnyksen maastopyörälenkki on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille uusille ja aiemmin ajaneille. Näilläkin lenkillä tarvitset kunnollisen maastopyörän ja kypärä on pakollnen. Varaa mukaa juomaa ja ainakin pumppu mukaan. Tarvittaessa myös omaan pyörääsi sopiva vararengas mukaan

Ilmoittautumisen lisätietoja

Paikan päällä!

Tapahtuman nimiMatalankynnyksen maastopyöräily
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu-

YhteyshenkilöHannu Malinen
Sähköpostihannu.malinen@kolumbus.fi
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU RY

Kasvava yhdistys on saavuttanut uuden ennätyksensä 1276 jäsenellä lokakuussa 2018. Polkujuoksu on saavuttanut huikean suosion. Ohjatuilla lenkeillä parhaimmillaan yli 50 juoksijaa. Polkujuoksut jatkuvat myös talvikaudella. Maastopyöräilyn edistämisen yhdistys aloitti ensimmäisten joukossa ja siitä on tullut kiinteä osa yhdistyksen toimintaa. Melonta, talviuinti, patikointi jne jne. ovat suosiossa vuodesta toiseen. Iso vapaaehtoisten joukko takaa hienot tapahtumat.