SijaintiNurmijärvi
OsoiteSääksjärventie 30, Rajamäki, 05200 05200 Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 22.05.2019, klo 18.00
Päättyy: 22.05.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaSääksjärven uimaranta, parkkipaikka, Sääksjärventie 30, Rajamäki

Matalankynnyksen lenkit ovat Kilpikonna-, eli Kilppari-lenkkejä Ohjausta maastopyöräilyn perusteisiin tarvittaessa ja välillä ihan tarkoituksella! Matalankynnyksen kilpikonnalenkeillä lenkkimaastot ovat helpompia ja vauhtia on hitaampi kuin maanantain viikkolenkeillä.. Myös kesto saattaa olla lyhyempi, yleensä 1,5 -2 tuntia. Matalankynnyksen maastopyörälenkki on tarkoitettu kaikille maastopyöräilystä kiinnostuneille uusille ja aiemmin ajaneille!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Paikan päällä!

Tapahtuman nimiMatalankynnyksen maastopyöräily
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu-

YhteyshenkilöHannu Malinen
Sähköpostihannu.malinen@kolumbus.fi
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1270 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.