SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 12.09.2019, klo 18.00
Päättyy: 12.09.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaSääksjärvi Röykän uimapaikka, Kotolahdentie 20, Röykkä

Tällä viikolla lähdetään liikkeelle Röykän uimapaikan parkkipaikalta ja ajomastoina ovat Sääksjärven lähimaastot.

Matalankynnyksen maastopyöräilylenkkki on Nurmijärven Ladussa Kilppari- eli Kilpikonna-lenkki. Lenkillä mennään rennosti turhia kiirehtimättä. Lenkkipaikka ja -aika vaihtelee hieman, mutta on yleensä se on keskiviikkona tai torstaina.

Matalankynnyksen lenkeillä tarjotaan ohjausta maastopyöräilyn perusteisiin tarvittaessa ja välillä ihan tarkoituksella! Matalankynnyksen kilpikonnalenkeillä lenkkimaastot ovat helpompia ja vauhtia on hitaampi.Myös kesto saattaa olla lyhyempi, yleensä 1,5 -2 tuntia.Matalankynnyksen maastopyörälenkki on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille uusille ja aiemmin ajaneille.

Näilläkin lenkillä tarvitset kunnollisen maastopyörän ja kypärä on pakollinen. Varaa mukaa juomaa ja ainakin pumppu mukaan. Tarvittaessa myös omaan pyörääsi sopiva vararengas mukaan!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Paikan päällä!

Tapahtuman nimiMatalan kynnyksen maastopyöräilyt
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu-

YhteyshenkilöHannu Malinen
Sähköpostihannu.malinen@kolumbus.fi
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU RY

Nurmijärven Latu ry, tuttavallisesti NurLa, on jo kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1300 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.