SijaintiNurmijärvi

Päättyy: 16.08.2018, klo 19.00
KokoontumispaikkaKiljavantie 6

Ilmoittautumisen lisätietoja

Suomen Ladun Marwe Rullahiihto tutuksi -kiertueella sinulla on mahdollisuus tulla kokeilemaan rullahiihtoa. Kiertueelle osallistuville on kurssin ajaksi käytössä Marwen rullasukset, monot, sauvat, kypärät, hanskat ja halutessasi polvisuojat. Kurssilla käydään läpi jarruttaminen, suksella liukuminen, turvallinen eteneminen ja hiihtotekniikkaa. Kurssi aloitetaan perinteisen rullahiihdolla, mutta loppukurssista on mahdollisuus kokeilla myös luistelusuksia. Ilmoittautumislinkki tapahtumaan: https://www.lyyti.in/Suomen_Ladun_Marwe_Rullahiihtokiertue_Nurmijarvi_to_168_klo_17301900_3644

Tapahtuman nimiMarwe Rullasuksi kiertue, Nurmijärvi
Tapahtuman lajiRullahiihto
Ilmoittautuminen 13.08.2018 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöHannu Malinen
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU RY

Kasvava yhdistys on saavuttanut uuden ennätyksensä 1276 jäsenellä lokakuussa 2018. Polkujuoksu on saavuttanut huikean suosion. Ohjatuilla lenkeillä parhaimmillaan yli 50 juoksijaa. Polkujuoksut jatkuvat myös talvikaudella. Maastopyöräilyn edistämisen yhdistys aloitti ensimmäisten joukossa ja siitä on tullut kiinteä osa yhdistyksen toimintaa. Melonta, talviuinti, patikointi jne jne. ovat suosiossa vuodesta toiseen. Iso vapaaehtoisten joukko takaa hienot tapahtumat.