SijaintiKalajoki

AjankohtaAlkaa: 10.08.2018, klo 18.00
Päättyy: 10.08.2018, klo 21.00
KokoontumispaikkaHiihtomaja

Suomen Ladun Maastopyöräily tutuksi –kiertue eli lyhyemmin Cube-kiertue Kalajoella 10.8.2018 Lajia aloittelevilla aikuisille tarkoitetuissa yhden illan tapahtumissa pääset kokeilemaan maastopyöräilyä vaikka ilman omaa pyörää. Maastopyöräily tutuksi-illoissa opetellaan lajin alkeita ensin harjoitteluradalla ja sitten aidossa maastossa. Aluksi tutustutaan pyöriin ja varusteisiin sekä turvallisuusasioihin. Pyöränhallintaa, tasapainoa ja ajotekniikoiden perusteita harjoitellaan pienellä tekniikkaradalla, jotta pyörä ja sen käsittely tulee tutuksi. Sen jälkeen pyöräillään yhdessä ohjattu lenkki helpohkoilla metsäpoluilla. Maastossa harjoitellaan alussa opittuja taitoja ja samalla tutustutaan paikallisiin polkuihin, lajin etikettiin ja alueen maastopyöräilymahdollisuuksiin. Suomen Ladun yhteistyökumppani maastopyöräilyn erikoisliike Rtech tarjoaa osallistujien käytettäväksi valikoiman Cube- maasto- ja läskipyöriä. Tapahtumissa ohjaajina toimivat Suomen Ladun koulutetut maastopyöräilynohjaajat.

Tapahtuman nimiMaastopyötäily tutuksi
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu
Hinnoittelu10 eur

YhteyshenkilöVirpi Lastikka
Sähköpostivlastikka@gmail.com
Puhelinnumero+358504616508

KALAJOEN LATU RY

Kalajoen Latu ry edistää ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa järjestämällä ohjattua toimintaa jotta jokainen löytäisi mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta kaikkina vuodenaikoina.