SijaintiEspoo

AjankohtaAlkaa: 19.03.2019, klo 18.00
Päättyy: 19.03.2019, klo 19.30
KokoontumispaikkaSuomen Latu välinevuokraamo

Yhteislenkillä pääset helpoiten maastopyöräilyn pariin: saat saat vinkkejä ajamiseen, tapaat muita samanhenkisiä ja huomaat pian, että maastopyöräily on hauskempaa kimpassa. Syksyn pimeän tullen lenkit ajetaan valojen kanssa. Omat valot mukaan, vuokraamossa rajoitettu määrä lainavaloja 2 euron hintaan.

Mukaan toivotaan uusia kasvoja, kokeilijoita ja lajin parissa vähän aikaa olleita maastopyöräiljöitä. Kokeneemmat harrastajat voivat tulla jakamaan oppeja aloittelijoille. Haetaan tuntumaa maastoajoon ja kehitetään jo opittuja taitoja. Pyöräilynohjaaja auttaa pyörän valinnassa, ajotekniikoissa ja tarvittavissa varusteissa. Lenkin vaikeusaste sovitetaan ryhmän mukaan, ketään ei jätetä.

Kesto
90 min /10-20 km. Lenkin fyysinen kuormitus ja tekninen haastavuus pyritään sovittamaan ryhmän tason mukaiseksi.

Soveltuvuus
Sopii erityisesti pyöräilyn ystäville, työmatka- ja maantiepyöräilijöille, jotka haluavat kokeilla maastoajoa ja monipuolistaa pyöräilyään. Alkeisryhmä sopii myös reipashenkisille ulkoilijoille ja kuntoilijoille. Osallistuminen ei vaadi aiempaa kokemusta maastopyöräilystä.

Osallistumismaksu 5€ / Suomen Ladun jäsenet veloituksetta
Vuokrapyörä 15€, sisältää kypärän
Vuokravalo 2€
Maksaminen; kortti, seteli, liikuntaseteli

Tapahtuma Suomen Latu Oittaan sivuilla

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen Facebook tapahtuman kautta. Jos et käytä Facebookia, voit ilmoittautua sähköpostilla: oittaa@suomenlatu.fi tai puhelimella 050 466 7190.

Tapahtuman nimiMaastopyöräilyn yhteislenkit
TyyppiLiikuntavuoro