SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 08.05.2019, klo 17.00
Päättyy: 08.05.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaTuulaaki

Aloittelijoille sopiva maastopyöräilylenkki Joensuun keskustan tuntumassa. Lähtö matkustajasatamasta kahvila Tuulaakin edestä klo 17 (säävaraus). Yhteislenkillä pyöräillään leppoisaa vauhtia Linnunlahden kautta Siilaisen neulaspoluille. Lähimetsästäkin löytyy mielenkiintoisia polkuja maastopyöräilyyn. Helpon reitin varrelle on suunniteltu toimintapisteitä, joissa käydään läpi maastoajamiseen liittyvät perusperiaatteet. Retken kokonaispituus on n. 10 km ja kesto noin 2 tuntia. Retkelle tarvitset säänmukaisen varusteet, juotavaa, kypärän ja maastoajoon sopivan polkupyörän. Mukaan pääsee tulemalla ajoissa paikalle. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Lisätiedot: Markus Haataja, markus.haataja@telemail.fi, p. 050 358 1885

Tapahtuman nimiMaastopyöräilyn alkeet 8.5.2019
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMarkus Haataja
Sähköpostimarkus.haataja@telemail.fi
Puhelinnumero050 358 1885

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.