SijaintiJanakkala

AjankohtaAlkaa: 11.11.2018, klo 11.00
Päättyy: 11.11.2018, klo 13.00
KokoontumispaikkaKiipula Guest House

Talvi tulee, mutta pyöräily jatkuu! Kaikille avoin yhteislenkki Maria Honkavuoren opastamana maastopyörillä Kiipula-Konttilan poluille. Retkeily vauhdilla mennään, joten sopii myös aloittelijoille. Suomen Ladun ohjaaja Markku Lönnqvist tulee antamaan tekniikkaopastusta halukkaille. Aloitetaan tekniikkaharjoituksilla ja kokeillaan niitä sitten poluilla. Vallitsevan sään mukaan lenkki tehdään. Aloitus klo 11 Kiipulan guest housen parkkipaikalta, osoitteesta Sahanmäki 35, Turenki. Lenkin lopuksi mahdollisuus makkaran paistoon Jussin laavulla! Omat makkarat ja eväät mukaan sekä lämmintä taukovaatetta reppuun. Varusteiksi maastoajoon sopiva pyörä, pyöräilykypärä, säähän sopivat ajovaatteet (taukovaatteet), energiaa ja juotavaa sekä mielellään renkaan vaihtoon tarvittavat välineet.

Tapahtuman nimiMaastopyöräilyä
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMaria Honkavuori
Sähköpostimariahonkavuori@hotmail.com
Puhelinnumero050 3064 802

JANAKKALAN LATU RY

Aikuisia liikuttava Suomen Ladun paikallisyhdistys. Toimimme koko janakkalan kunnan alueella, eli pyrimme viemään tapahtumia eri kyliin ja metsiin, kotonaan olemme kuitenkin Tanttalan Latumajalla!