SijaintiHyvinkää

AjankohtaAlkaa: 12.10.2019, klo 09.45
Päättyy: 12.10.2019, klo 14.30
KokoontumispaikkaRiihimäenkatu 5 P-paikka,

Kokoontuminen ja lähtö Riihimäenkatu 5 parkkipaikalla klo 9:45. Ajamme ensin Sveitsiin, jossa Seitsemän veljeksen vaellusreitin mobiiliopastuksen avajaiset. Syömme mahdollisesti keittoruuan. Sen jälkeen ulkoilureittejä pitkin Usmintielle, jota pitkin Latu-Miiluun kahville, jos halukkuutta (pikkurahaa mukaan). Latu-Miilusta jatkamme seitsemän veljeksen reittiä Petkelsuolle, josta erkanemme reitiltä ennen Lapinmäkeä ja suuntamme kohti Pilliniemeä. Ylitämme Vantaan ja polkuja pitkin Veikkarin alikululle. Sieltä Sonnimäkeen ja Hankoradan vartta Ventoniemen halleille ja sieltä lähtöpaikalle. Matkaa n. 26 km. Vaatimuksena maastokelpoinen pyörä. Pyöräilykypärä pakollinen. Suotavaa olla mukana: Juotavaa, jotain energiaa, lasit suojaamaan silmiä (ajo-, aurinko- tms. lasit), pumppu ja omaan pyörään sopiva vararengas, pikaketjulukko (sopiva oman pyörän ketjuihin, jos ketjut katkeaa) VAATIVA TASOINEN RETKI! Tiedustelut ja opastus: Jarmo Salo 050 490 2507

Ilmoittautumisen lisätietoja

tiedustelut: Jarmo Salo p. 050 490 2507

Tapahtuman nimiMaastopyöräily
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusHaastava
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöJarmo Salo
Sähköpostijarmo.k.salo@gmail.com
Puhelinnumero050 4902507

HYVINKÄÄN LATU RY

Yhdistys kaikille ulkoliikuntaa harrastaville ihmisille. Suomen Ladun Hyvinkäällä toimiva paikallisjärjestö.