SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 21.09.2019, klo 07.30
Päättyy: 21.09.2019, klo 18.00
KokoontumispaikkaLähtö linja-autolla Urheilutalon pysäköintipaikalta

Maakuntaretkeily Ilomantsiin 21.9.2019 Retkellä tutustutaan mm. Ilomantsin suunnan sodanajan taistelupaikkoihin sekä Pohjois-Karjalan Rajavartioston toimintaan Rajavartiolaitoksen juhlavuoteen liittyen. Oppaana Seppo Kärnä Ilomantsista. Pistäydymme myös Petkeljärven kansallispuistossa pienen patikkaretken merkeissä ennen paluumatkaa Joensuuhun. Toki evästelemme Petkeljärvellä ennen sitä. Aamupäivällä pidämme kahvitauon Möhkön Mantan kahvilassa. Lähtö linja-autolla Urheilutalon pysäköintipaikalta (Koskikatu 12) klo 07.30. Paluu Joensuuhun klo 18 jälkeen. Säänmukainen retkeilyasu. Retken hinta 25 € sis. matkan, kahvin ja lounaan. Lisätiedot ja ilmoittautuminen 8.9. mennessä: Martti Ossi, ossimartti@gmail.com, p.040 536 7298.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Retken hinta 25 € sis. matkan, kahvin ja lounaan.

Tapahtuman nimiMaakuntaretkeily Ilomantsiin 21.9.
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 18.09.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöMartti Ossi
Sähköpostiossimartti@gmail.com
Puhelinnumero040 536 7298

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.